Neler Yeni
3D Topluluğu

Üye olmak için hemenücretsiz bir hesap açın! Oturum açtıktan sonra, kendi konularınızı ve gönderilerinizi ekleyerek bu siteye katılabilecek ve kendi özel gelen kutunuz aracılığıyla diğer üyelerle bağlantı kurabileceksiniz!

Spider / Space Spider kalibrasyonu sırasında 'İşaretçi Algılanmadı' hata mesajı

seydaaozturk

Administrator
Yönetici
Sorun

Artec Spider veya Space Spider'ın kalibrasyonu sırasında aşağıdaki hata mesajıyla karşılaşabilirsiniz: "İşaret algılanmadı":

Screenshot_4.png


Neden

Sorun aşağıdaki nedenlerden birinden kaynaklanıyor olabilir:

  • Tarayıcının doku LED'i (halka flaş) düzgün çalışmıyor: bir veya daha fazla diyot bozuk veya flaş hiç yanmıyor.
  • Tarayıcının kalibrasyonunu USB 3.1 denetleyiciyle donatılmış bir bilgisayarda gerçekleştiriyorsunuz.
Çözüm

LED halka flaşı incelediğinizde normal çalışıyor gibi görünüyorsa sorun büyük olasılıkla USB 3.1'den kaynaklanmaktadır. Artec Studio'daki Tanılama /kalibrasyon aracı USB 3.1 uyumsuzluklarından etkilenir. Bu nedenle, etkilenen bilgisayarlarda Spider / Space Spider tarayıcınızı kalibre etmek için harici bir kalibrasyon aracı gereklidir: USB 3.1 Tanılama/kalibrasyon aracı indirme bağlantısı .

Aracı indirdikten sonra lütfen aşağıdaki talimatları izleyin:

  1. Artec Studio'nun çalışmadığından emin olun.
  2. İndirdiğiniz sıkıştırılmış arşivi bilgisayarınızdaki herhangi bir klasöre çıkartın.
  3. Diagnostictool.exe'yi başlatın ve tarayıcınızı olağan prosedüre göre kalibre edin.
USB 3.1 ile ilgili sorunlar hakkında daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki makaleye bakın:
USB 3.1 sorunlarından etkilenen dizüstü bilgisayarlar: "Geometri ve doku" tarama modu çalışmıyor



Doku LED'inin (halka flaş) hasar görmesi veya çalışmaması durumunda, tarayıcının onarımını organize etmenize yardımcı olacak yerel Artec distribütörünüzle iletişime geçmeniz gerekecektir.
 
Geri
Üst