Neler Yeni
3D Topluluğu

Üye olmak için hemenücretsiz bir hesap açın! Oturum açtıktan sonra, kendi konularınızı ve gönderilerinizi ekleyerek bu siteye katılabilecek ve kendi özel gelen kutunuz aracılığıyla diğer üyelerle bağlantı kurabileceksiniz!

Artec 3D Tarayıcılar Garanti Bilgileri

seydaaozturk

Administrator
Yönetici
Artec Leo, Artec Space Spider, Artec Eva (Lite), Artec Micro ve Artec Ray I tarayıcılar, malzeme ve işçilik hatalarına karşı 2 yıl garanti kapsamındadır .

Artec Ray II tarayıcılar, malzeme ve işçilik hatalarına karşı 1 yıl garanti kapsamındadır .

Garanti süresi cihazın teslim edildiği tarihte başlar.


Cihazın sarf malzemeleri garanti kapsamı dışındadır: Ampuller (3D projektör xenon flaş ampulleri), elektrik sarf malzemeleri, piller veya Artec 3D tarayıcıyla birlikte satın alınan diğer aksesuarlar garanti kapsamı dışındadır. Aynı durum ayrı olarak satın alınabilecek isteğe bağlı tarayıcı aksesuarları için de geçerlidir.

Artec 3D tarayıcı, yalnızca Artec 3D onarım teknisyeninin kurum içi incelemesinin ardından ve tarayıcının malzeme veya işçilik açısından kusurlu olduğunun tespit edilmesi koşuluyla garanti kapsamında onarılabilir.
Artec onarım teknisyeni fotoğrafik kayıtlar yapacak ve bunları onarım raporuna ekleyecektir. Bu kayıtlar, alınan paketin durumunun (yetersiz paketlenmiş veya hasar görmüşse) ve tarayıcı durumunun (dış ve iç hasar belirtilerinin incelenmesi ve genel durum raporu) resimlerini içerebilir.
Garantinin geçerli olabilmesi için tarayıcının zorunlu olarak orijinal koruyucu ambalajında onarıma gönderilmesi gerekir. Tarayıcı tipine bağlı olarak orijinal ambalaj, köpük kaplı karton kutu (Artec Eva), sert kutu (Artec Spider, Artec Space Spider, Artec Eva) veya koruyucu ahşap nakliye sandığı (Artec Leo, Artec Micro) olabilir veya Artec Leo için koruyucu karton kutu.
Tarayıcının Artec'e kabul edilemez bir ambalajla teslim edilmesi halinde, Artec iade nakliyesi için doğru ambalajı sağlayacak ve masraflardan son kullanıcı sorumlu olacaktır.

Garanti herhangi bir nakliye veya sigorta masrafını kapsamaz.



Garanti kapsamında onarım yapılması durumunda, cihazınızın Artec'e gönderimini organize etmenize ve prosedürün tüm ayrıntılarını netleştirmenize yardımcı olması için lütfen yerel Artec bayiniz/distribütörünüzle iletişime geçin.


Artec tarayıcının Varışta Ölü (DOA) olması durumunda, Alıcının ürünü Artec 3D'ye iade etmesi ve değiştirilmesini talep etmesi için 14 (on dört) günü vardır. Ürün, teslimat tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içinde iade edilmezse DOA değişimine uygun hale gelmez ve yalnızca normal garanti koşulları kapsamında işleme tabi tutulabilir.

Garanti, aşağıdakiler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, anormal kullanımdan kaynaklanan kusurlar veya hasarlar için geçerli değildir: değişiklik, modifikasyon, ihmal, yanlış kullanım, uygun olmayan bir güç kaynağına bağlantı, zorlu koşullara ve/veya sıvılara maruz kalma, nakliyeden kaynaklanan hasarlar. Garanti , kaybolan, çalınan, düşürülen, parçalanan veya herhangi bir şekilde değiştirilen ürünü kapsamaz. Garanti, tarayıcının düzenli bakım servisini kapsamaz.

Tarayıcının herhangi bir parçasının arızalı olduğu tespit edilirse ve değiştirilirse (garanti kapsamında veya garanti dışı onarım sırasında), bunlar geri dönülemez şekilde Artec 3D'nin malı olur. Hiçbir durumda tarayıcı sahibi tarafından geri alınamaz.


Artec 3D cihazlarının onarımı yalnızca yetkili Artec 3D onarım teknisyeni tarafından yapılabilir.
Tarayıcı incelendikten sonra herhangi bir kurcalama veya yetkisiz onarım belirtisi tespit edilirse garanti derhal geçersiz hale gelir.

Artec 3D tarayıcınızla herhangi bir sorun yaşamanız durumunda veya cihazınız veya Artec Studio ile ilgili teknik yardıma ihtiyaç duymanız durumunda, lütfen öncelikle yerel Artec satıcınız/distribütörünüz ile doğrudan iletişime geçin. Ayrıca support@artec3d.com adresine e-posta göndererek Artec Destek Ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.
 
Geri
Üst